آموزش دوره های تعمیرات، برق و الکترونیک

آموزش 100% تضمینی تعمیرات و برق

آموزش دوره های تعمیرات، برق و الکترونیک

آموزش 100% تضمینی تعمیرات و برق

آموزش دوره های تعمیرات، برق و الکترونیک با متد روز 2019 ویژه بازار کار

تفاوت فالوور و فالوئینگ در اینستاگرام چیست؟

جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰ ب.ظ

در این مقاله تفاوت بین دنبال کننده اینستاگرام و دنبال کننده را توضیح می دهیم و به شما نشان می دهیم که تفاوت این دو در چیست؟

فالوور: منظور شخص یا صفحه ای است که صفحه اینستاگرام را دنبال می کند. وقتی شخصی صفحه اینستاگرام شما را دنبال می کند ، فالوور یا فالوور اینستاگرام خود را مشاهده می کنید و از آن به بعد ، محتوایی که ارسال کرده اید ، از جمله پست ها و استوری های شما ، در صفحه اصلی شما نمایش داده می شود. این بدان معناست که پیروان پست های شما را خواهند دید.

 

فالوئینگ =  شخصی که صفحه او (صفحه اینستاگرام) را دنبال کرده اید. وقتی صفحه شخصی را دنبال می کنید ، آن شخص دنبال کننده شما می شود و هر محتوایی ، اعم از یک پست یا یک داستان ، در صفحه اصلی اینستاگرام شما نمایش داده می شود. این بدان معناست که شما پست های دنبال کنندگان خود را مشاهده می کنید.

بنابراین ، واضح است که همه ترجیح می دهند تعداد فالوئرهای بیشتر و تعداد فالوورهای کمتری داشته باشند و افزایش فالوورهای اینستاگرام را راهی برای افزایش سود در کسب و کار خود می دانند و با پیروی از این موضوع ، به فکر خرید فالوور باشید !!!

 

برای تبلیغات در اینستاگرام و بازدید بیشتر ، به دنبال کننده و دنبال کننده بیشتری نیاز دارید تا افراد بیشتری محتوای ارسال شده از شما را ببینند و به دنبال کنندگان یا مشتریان شما اضافه شوند.

ربات فالوور اینستاگرام فالوورهای واقعی ، مصمم و ایرانی را برای شما جذب می کند ، بنابراین اگر به دنبال دنبال کننده های بیشتری هستید ، مطمئن شوید که همین الان در وب سایت فالوئرها ثبت نام کرده اید و با خرید فالوور اینستاگرام ، هزاران فالوور به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید. دنبال کننده یاب.

منبع معتبر:
https://www.fasletejarat.com/Fa/News/515616/

https://socialbuddy.com/followers-and-following-on-instagram/

https://brandworld.news/buy-instagram-likes-with-the-best-quality/
 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۶/۰۵
  • ۱۱۹ نمایش
  • رضا امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی