آموزش دوره های تعمیرات، برق و الکترونیک

آموزش 100% تضمینی تعمیرات و برق

آموزش دوره های تعمیرات، برق و الکترونیک

آموزش 100% تضمینی تعمیرات و برق

آموزش دوره های تعمیرات، برق و الکترونیک با متد روز 2019 ویژه بازار کار

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

ماشین سازی سینا در زمینه ساخت دستگاه های خط تولید و بسته بندی انواع تنباکو معسل میوه ای با قیمت مناسب و کیفیت عالی فعالیت می نماید که خط تولید تنباکو شامل مخزن همزن دار دو جداره ، اکسترودر یا پرکن تنباکو و دستگاه پیلوپک افقی می باشد که توسط این خط تولید می توان در هر دقیقه حدود 40 بسته تنباکو معسل میوه ای و ... تولید کرد. (https://614206fa3597c.site123.me/)

 

یکی از نکات مهم در این خط تولید ، استفاده از دستگاه بسته بندی پیلوپک دوخت از بالا می باشد.

 

 

خط تولید و بسته بندی دوخت از بالا باعث جلوگیری از ریزش شیره تنباکوهای معسل می شود.زیرا سلفون از زیر تنباکو حرکت کرده و قسمت بالای سلفون دوخته می شود.برای همین شیره در داخل آن می ماند.

خط تولید و بسته بندی تنباکو شامل موارد زیر می باشد :

خوردکن برگ تنباکو

مخزن یا میکسرهمزن دار دو جداره استیل (حجم آن با توجه به نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود)

اکسترودر انتقال مواد از مخزن به دستگاه بسته بندی و برش مواد

دستگاه بسته بندی پیلوپک دوخت از بالا

 

توسط این خط تولید می توان انواع توتون و تنباکو معسل (دارای شیره) و غیر معسل را بسته بندی نمود.

 

این خط تولید به صورت کامل شامل یک مخزن دوجداره همزن دار جهت هم زدن مواد تنباکو ، یک اکسترودر یا پرکن تنباکو و یک دستگاه بسته بندی افقی دوخت از بالا می باشد.

همچنین نوع دوخت وسط و دو طرف سلفون و همچنین برش دو سمت بسته بندی تنباکو می تواند با توجه به سلیقه و درخواست مشتری با طرح های مختلف طراحی و ساخته شود.

 

دستگاه پرکن تنباکو

 

اکسترودر انتقال مواد همان دستگاه پرکن تنباکو می باشد که محصول را به اندازه مناسب برش زده و داخل سلفون  بسته بندی قرار می دهد.

 

دوستان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و سفارش خط تولید کامل تنباکو با گروه ماشین سازی سینا تماس بگیرند.

 

  • رضا امیری

در این مقاله تفاوت بین دنبال کننده اینستاگرام و دنبال کننده را توضیح می دهیم و به شما نشان می دهیم که تفاوت این دو در چیست؟

فالوور: منظور شخص یا صفحه ای است که صفحه اینستاگرام را دنبال می کند. وقتی شخصی صفحه اینستاگرام شما را دنبال می کند ، فالوور یا فالوور اینستاگرام خود را مشاهده می کنید و از آن به بعد ، محتوایی که ارسال کرده اید ، از جمله پست ها و استوری های شما ، در صفحه اصلی شما نمایش داده می شود. این بدان معناست که پیروان پست های شما را خواهند دید.

 

فالوئینگ =  شخصی که صفحه او (صفحه اینستاگرام) را دنبال کرده اید. وقتی صفحه شخصی را دنبال می کنید ، آن شخص دنبال کننده شما می شود و هر محتوایی ، اعم از یک پست یا یک داستان ، در صفحه اصلی اینستاگرام شما نمایش داده می شود. این بدان معناست که شما پست های دنبال کنندگان خود را مشاهده می کنید.

بنابراین ، واضح است که همه ترجیح می دهند تعداد فالوئرهای بیشتر و تعداد فالوورهای کمتری داشته باشند و افزایش فالوورهای اینستاگرام را راهی برای افزایش سود در کسب و کار خود می دانند و با پیروی از این موضوع ، به فکر خرید فالوور باشید !!!

 

برای تبلیغات در اینستاگرام و بازدید بیشتر ، به دنبال کننده و دنبال کننده بیشتری نیاز دارید تا افراد بیشتری محتوای ارسال شده از شما را ببینند و به دنبال کنندگان یا مشتریان شما اضافه شوند.

ربات فالوور اینستاگرام فالوورهای واقعی ، مصمم و ایرانی را برای شما جذب می کند ، بنابراین اگر به دنبال دنبال کننده های بیشتری هستید ، مطمئن شوید که همین الان در وب سایت فالوئرها ثبت نام کرده اید و با خرید فالوور اینستاگرام ، هزاران فالوور به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید. دنبال کننده یاب.

منبع معتبر:
https://www.fasletejarat.com/Fa/News/515616/

https://socialbuddy.com/followers-and-following-on-instagram/

https://brandworld.news/buy-instagram-likes-with-the-best-quality/
 

  • رضا امیری